sample-smalt-billede.jpg

Hej, I september 2019, fik vi desværre konstateret missed abortion og fik derefter både en medicinsk abort og en udskrabning. Jeg fik min mens. 4 uger efter og og igen 4 uger efter. Ved min seneste "rigtige" mens. tester jeg efterfølgende for æl og vi har sex før under og efter. 2 dage inden æl for jeg en binyrebarkhormon indsprøjtning i knæet grundet gigt. 3 dage efter æl (cyklusdag 17) oplever jeg så en mens. ligende blødning, som dog er aftagende allerede samme dag , dag "2" endnu mindre blødning og dag"3" er det nærmest kun pletblødning. Mit store spørgsmål er nu: 1) Betyder det, at den æl jeg lige har haft er gået "til spilde"? eller er der stadig en chancefor, at jeg kan være blevet gravid? 2) skyldes den pludselig uregelmæssige blødning binyrebarkhormonet? 3) Vil det sige, at en ny cyklus er startet ved denne blødning? Håber at høre fra jer. Mange hilsner en noget frustreret kvinde der bare gerne vil være gravid igen :-).
Indlæser Samtale